poniedziałek, 30 listopada 2015

czas na update ;-)


Czas zmian, czas być może powrotów, na pewno czas prób. Czasami tak bywa.

 Poczułam jednak, że się rozwijam, że się zmieniam, że dojrzewam ;-) Na pewno w pewien sposób się udoskonalam, choćby w moich "robótkach". 

Udoskonalam technikę, udoskonalam wykończenie, dobieram coraz bardziej szlachetne materiały i dbam o ich większą wartość (nie tylko pieniężną). 

Zaczynam czuć, że mam coś do powiedzenia. A utwierdzają mnie w tym ludzie, znani mi, nie znani, którzy choćby na fp (https://www.facebook.com/Harumi.art/) doceniają moje wyroby. 

To dla mnie wiele znaczy.  

Mam coraz więcej do powiedzenia, a nie tylko do pokazania... stąd podjęcie decyzji o kontynuowaniu bloga. 


na zachętę - małe podsumowanie tego co się ostatnio działo...


Wszelkie komentarze, uwagi ... mile widziane :)

polecam również:



#powrót #udoskonalanie #sutaszinietylko




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz